piątek, 27 listopada 2009

Kampania Handel ludźmi jest faktem

18 października rozpoczęła się kampania Handel ludźmi jest faktem. Główną częścią kampanii jest spot telewizyjny, który do końca listopada emitowany jest na kanałach MTV Networks Polska, czyli MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

Do akcji włączył się również TVN, który emitował spot do końca października na kanałach TVN Style, TVN Turbo, TN Religia, TVN7 i TVN Warszawa.

Twórcą i producentem spotu pt. „Taśma” jest agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a strategia kampanii i komunikacji powstała w dedykowanej planowaniu strategicznemu i brand consultingowi komórce Think Tank.

Kampania będzie miała ciąg dalszy!!!!!!!!!

środa, 25 listopada 2009

What's behind the things we buy

Inna kampania powstała we współpracy IOM i Saatchi & Saatchi ruszyła 19 października.
Skierowana jest do konsumentów i zadaje pytanie Co się kryje za rzeczami, które kupujemy?
Kampania to spot telewizyjny oraz strona internetowa. Przez tydzień towarzyszyła kampanii instalacja umieszczona na placu Schumana w Brukseli.

W Krakowie walczą z handlem ludźmi

Anna Górka ze Stowarzyszenia Edukacji Nieformalnej Meritum z okazji Europejskiego Dnia Przeciwdziałania Handlowi Ludźmi przygotowała kampanię społeczną Handel ludźmi - realny problem.

Wystawa na Ukrainie

Wystawa Handel ludźmi nie zna granic jest częścią kampanii Ludzkie życie nie jest na sprzedaż (Human Life is not for Sale), prowadzonej na Ukrainie przez IOM, oraz organizację pozarządową Serce nie śpi (Heart don’t sleep). Wystawa została pokazana również na dworcach kolejowych 9 miast zachodniej i wschodniej Ukrainy.
Kampania jest finansowana przez Międzynarodowy Klub Kobiet (International Women’s Club) z Kijowa, Ambasady Polski i Kanady oraz ukraińskie Ministerstwo Rodziny, Młodych i Sportu.